Divize
Zákaznická zkušenost
Ať děláme cokoliv, vždy na prvním místě myslíme na naše zákazníky. Vznikli jsme spojením tří dosud samostatných oddělení: Kontaktního centra, Zákaznického backofficu a Oddělení reklamací. Sehrané týmy jsme propojili v jeden funkční celek a doplňujeme je o nástroje umělé inteligence, jako je nová generace chatbotů nebo rozšířený voicebot. Našim každodenním chlebem je co nejefektivnější zvládnutí rostoucího počtu zákaznických interakcí a také zkvalitnění práce našich kolegů. Obrovskou částí naší práce je zodpovědné hraní.
Seznam se s divizí Zákaznická zkušenost, vyber si ten pravý job a přidej se k nám.
Mnohé naše týmy pracují s různými nástroji umělé inteligence. Nové možnosti komunikace ovlivňují především práci operátorů na kontaktním centru. V CRM jsme již nyní pracovali s prediktivními modely, s kolegy z technologických týmů řešíme co-piloty pro tvorbu reportů a prezentací. Nástroje využívající generativní AI v marketingu potřebujeme trénovat na našich datech a pravidlech, aby nám byla co nejvíc k užitku.
David Schenk, Ředitel divize