Přeskočit na hlavní obsah

Divize

Marketing

Tahle divize je tak velká, že sedí na dvou patrech. Zároveň je její práce nejvíce vidět. Objevíš tady branďáky zodpovědné za jednotlivé značky, produkťáky, CRM, které se věnuje komunikaci se zákazníky, tým digitálního marketingu, marcom, který tvoří známé videospoty, nebo grafiku pro (nejen) losy a experty na sociální sítě.

Seznam se s divizí Marketing a odděleními, které do ní spadají. Vyber si to pravé a přidej se k nám.

Digitální marketing

Kdo není online, jako by nebyl. A my se staráme o to, abychom na internetu vidět byli - a to efektivně a cíleně. Řídíme a nakupujeme online reklamu a velmi důležitou aktivitou jsou akviziční kampaně. Věnujeme se RTB, PPC nebo třeba reportům ve spolupráci s týmem Business Intelligence.

Marketingová komunikace

Jsme jednoznačně nejkreativnější tým v celé Sazce - právě u nás vznikají všechny kampaně od nápadu až po exekuci. Ať už si představíš reklamní spot v televizi, nebo inzerát v tisku - to vše se tvoří tady. Navrhujeme designy stíracích losů, věnujeme se influencer marketingu nebo třeba natáčíme slosovací pořady pro Českou televizi. Patří k nám i experti na sociální sítě, kteří mají na starost obsah pro naše profily a pomocí kampaní je rychle a efektivně dostávají k cílovým skupinám.

CRM a analytika

Těžko bychom mohli neustále vylepšovat naše služby a připravovat nabídky na míru, kdybychom neměli tým CRM a webové a datové analytiky. Staráme se o naše zákazníky od začátku až do konce. Sledujeme jejich chování, nákupní zvyky nebo pohyby na webu. V kamenných prodejnách zase provozujeme věrnostní program a pomocí spotřebitelských soutěží poznáváme retailové zákazníky.

Brand management

O značky je třeba pečovat, to ví každý. A my se staráme o jednotlivé loterie i losy. Pečlivě poznáváme názory svých zákazníků, to abychom mohli efektivně nastavovat strategie svých značek a neustále vylepšovat nabídku produktů.

UX Customer Insights

V nejmenším marketingovém týmu najdeš pouze jednoho člověka. Všichni za ním ale chodíme na rozumy - právě tady totiž probíhají všechny výzkumy, dotazníky a rozhovory se zákazníky. Cenné informace od zákazníků pak slouží týmům napříč celou Sazkou k tomu, abychom své produkty přizpůsobovali co nejlépe svým zákazníkům.

Produktový management

Tady fungujeme jako dva oddělené týmy: jedna parta se stará o stírací losy a ta druhá má na starost číselné loterie, které zákazníci hrají online i na prodejnách. I když je naše práce odlišná, v tom hlavním se neliší - staráme se o naše stávající produkty, a zároveň připravujeme novinky, aby se zákazníci měli pořád na co těšit.

Sponzoring

Sponzoring je oblastí, kterou se v Sazce zabýváme již mnoho let a zanechává výrazný otisk nejen na sportovním poli. Sledujeme nejnovější trendy, věnujeme se všem formám sponzoringu – od podpory jednotlivých sportovců, přes týmy a svazy, až po velké sportovní akce. Podporujeme cyklistiku, stojíme za projektem Sazka Champs a máme na starost partnerství s Českým olympijským výborem. Spousta nás toho ještě čeká, bude to už s tebou?

Do Marketingu hledáme

Nastavení cookies